Sunday, August 20, 2017

၀မ္းခ်ဳပ္ျခင္း ႏွင့္ သြားနာ သြားကိုက္ေရာဂါ

ၾကည္လြင္ျမင့္ (မုျဒာ)


သြားနာ၊ သြားကိုက္ ေဝဒနာသည္ သာမန္ဟု ထင္ရေသာ္လည္း တကယ္ ျဖစ္လာလွ်င္ အလုပ္ပ်က္ အကိုင္ပ်က္ ျဖစ္ေအာင္ ဒုကၡေပးေသာ ေဝဒနာမ်ဳိး ျဖစ္ေၾကာင္း ခံစားဖူးသူတုိင္း သိၾကေပမည္။ သြားနာျခင္းကို ျဖစ္ေစေသာ အေၾကာင္းမ်ားစြာ ရွိႏုိင္ေသာ္လည္း လူအမ်ား သတိမထားမိ ၾကသည္မွာ သြားနာ၊ သြားကိုက္ ျခင္းသည္ ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းႏွင့္ ဆက္စပ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။

သြားကိုက္ေဝဒနာ ခံစားရသူ တစ္ဦးသည္ သြားဆရာဝန္ႏွင့္ ျပသၿပီး သြားႏုတ္လိုေၾကာင္း ေျပာသည္။ သြားဘက္ဆိုင္ရာ ဆရာဝန္က စစ္ေဆးၿပီး သြားဖံုးႏွင့္ သြားေျခမ်ား ေရာင္ေနသျဖင့္ သြားကိုက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သြားမွာ အေကာင္းႀကီး ရွိေနေသးသျဖင့္ ႏုတ္ပစ္ရန္ မသင့္ေၾကာင္း၊ အေရာင္က် ေစမည့္ ေသာက္ေဆး၊ ငံုေဆးမ်ား ေပးၿပီး ျပန္လႊတ္ေလ့ ရွိသည္။

သြားနာသလားဤေဆးကိုသံုးပါ


ဆရာဦးသန္းစိုး ( ေခ်ာင္းနက္ ) ေရးသားခဲ့သည့္စာမူျဖစ္ပါသည္။

သြားနာသြားကိုက္ေရာဂါသည္ သြားရွိေနေသာလူတိုင္းအား ဒုကၡေပးေသာေရာဂါျဖစ္ပါသည္။ လူတိုင္း တစ္ႀကိမ္မဟုတ္ တစ္ႀကိမ္ေတာ့ သြားနာဖူးၾကပါမည္။ သြားနာ သက္သာေပ်ာက္ကင္းေစရန္ ေဆးၿမီးတိုမ်ားကလည္း အလြန္မ်ားျပားပါသည္။ ယၡဳ သြားနာသက္သာေပ်ာက္ကင္း ေဆးနည္းတစ္မ်ိဳးကို ေဖၚျပပါမည္။ စမ္းသပ္သံုးစြဲၾကည့္ၾကပါ....

ကင္ဆာအဖုအက်ိတ္မ်ားကို လက္ေတြ႕​ေပ်ာက္ေစတဲ့ မင္းဂြတ္သီး


ဒီအေၾကာင္း ေရးခ်င္ေနတာ ၾကာပါၿပီ။ လိုင္းမေကာင္းတာနဲ႔ မအားတာနဲ႔ မေရးျဖစ္ခဲ့ဘူး။
မင္းဂြတ္သီး အစြမ္းကိုေလ အင္တာနက္မွာ ဖတ္ရတာေတာ့ ၾကာၿပီ လက္ေတြ႕မလုပ္ျဖစ္ဘူး။ တစ္ေန႔ စာအုပ္ဆိုင္က မင္းဂြတ္သီးနွင့္ ကင္ဆာေရာဂါဆိုတဲ့ စာအုပ္ေတြ႕လို႔ ဝယ္လာၿပီး ဖတ္ၾကည့္မိတယ္။

ဆံေကသာအတြက္ အစားအစားမ်ား


ဆံပင္စတိုင္နဲ႔ ဆံေကသာ က်န္းမာ လွပမွုဟာ လူတစ္ေယာက္ကို ၾကည့္ အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ေအာင္ ပံ့ပိုးေပးနိုင္စြမ္း ရွိပါတယ္။ သန္စြမ္း က်န္းမာတဲ့ ဆံပင္ပုံ ရွိဖို႔ဆိုရင္ သင္ေခါင္းေလၽွာ္တဲ့ ပုံစံ၊ ဆံပင္သား လွပေအာင္ ကြန္ဒီရွင္နာ လိမ္းတဲ့ ပုံစံအေပၚမွာလည္း မူတည္ေနသလို စားေသာက္တဲ့ အာဟာရ အေပၚမွာလည္း မူတည္ေနပါတယ္။ သင္ရဲ့ ဆံေကသာ က်န္းမာ လွပေစဖို႔ အဓိက စားသင့္တဲ့ ထိပ္တန္း အာဟာရ ဓာတ္ေတြကို အႀကံျပဳလိုက္ပါတယ္။

ဝမ္းဗိုက္ အဆီက် ေစမည့္ အထူး အစား အစာမ်ား

ဝမ္းဗိုက္ အဆီကို ခ်ဖို႔ ခက္ခဲေန ပါသလား။ ကိုယ္လက္ ေဖာေရာင္ျခင္းနဲ႔ ဝမ္းဗိုက္ အဆီမ်ား ေလွ်ာ့ခ်ရန္ အ
ထူးေကာင္းေသာ အစား အစာ မ်ားကို စားၾကည့္ လိုက္ပါ။



လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း (Green Tea)

လက္ဖက္ ရည္ၾကမ္း ေသာက္ျခင္းျဖင့္ ကိုယ္လက္ ေဖာေရာင္ျခင္းကို ေလ်ာ့က် ေစမည့္ အျပင္ သင္၏ ဗိုက္
သားအဆီျပင္ကိုလည္း က်ေစမည္ျဖစ္သည္။ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းတြင္ ကိုယ္ခႏၶာေရာင္ရမ္းမႈကို ကာကြယ္
ႏိုင္ေသာ သဘာဝ ပစၥည္းမ်ားပါဝင္သည္။ ယင္းတြင္ပါဝင္သည့္ EGCG ဟုေခၚေသာ ျဒပ္ေပါင္းက ခႏၶာကိုယ္ အဆီမ်ားကို ေလ်ာ့က်ေစႏုိင္ သည္။



အိုမီဂါ - ၃ ႂကြယ္ဝေသာ အစားအစာမ်ား

အိုမီဂါ-၃ ႂကြယ္ဝစြာပါဝင္ေသာ သစ္ၾကားသီး၊ ႏွမ္းၾကတ္ေစ့ႏွင့္ အလက္စကား ျပည္နယ္ထြက္ ေဆာ္လ
မြန္ငါးကဲ့သို႔ ငါးမ်ားကို စားသံုးျခင္းျဖင့္ ကိုယ္ခႏၶာ အဆီပိုမ်ားကို ေလ်ာ့က်ေစႏုိင္သည္။

မွာစရာ႐ွိရင္​ Chat box မွတဆင္​့ မွာခဲ့ပါ