Tuesday, November 20, 2012

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်သူမ်ား ေရွာင္ရွားၾကေသာ စားသင့္သည့္ အစားအစာမ်ား



၁။ ၾကက္ဥ

လတ္တေလာ ေလ့လာထားမႈအရ တစ္ေန႔ကို ၾကက္ဥတစ္လံုး စားေပးတာက က်န္းမာေစၿပီး  အာဟာရဓာတ္ ညီၫြတ္ မွ်တေစတယ္ဆိုတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ သင့္မနက္စာမွာ ၾကက္ဥတစ္လံုး စားတာက ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့ ၾကက္ဥမွာ ပ႐ိုတင္းဓာတ္ေတြ မ်ားစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ အစာေခ်ဖ်က္ဖုိ႔အတြက္ အခ်ိန္ေပးရပါတယ္။ မနက္စာမွာ ၾကက္ဥစားထားတဲ့အခါ အစာေခ်ဖ်က္မႈ ေႏွးတာေၾကာင့္ အစာအိမ္ထဲမွာ အခ်ိန္ၾကာၾကာ ျပည့္ေနေစပါတယ္။ ဒါဟာ ေနာက္ထပ္အစာ ထပ္စားဖုိ႔ကို နည္းသြားေစပါတယ္။


၂။ အမဲသား

က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ ပညာရွင္ေတြက အနီေရာင္ရွိတဲ့ အသားေတြကို စားသံုးဖုိ႔ အားမေပးခဲ့ပါဘူး။ အနီေရာင္ရွိတဲ့ အသားေတြထဲမွာ အမဲသားလည္း အပါအဝင္ပါ။ ဒါေပမဲ့ အမဲသားက သင့္ခါးပတ္လည္က အဆီေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ဖုိ႔အတြက္ စားလုိ႔ရတယ္လုိ႔ ေနာက္ဆံုးေပၚ ေလ့လာမႈေတြက ဆုိပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အဆီမပါတဲ့ အမဲသားက အေရခြံမပါတဲ့ ၾကက္ရင္ပံုသားထက္ ျပည့္ဝဆီေတြမ်ားတာ မွန္ေပမယ့္ အမဲသားကေန ပ႐ိုတင္းဓာတ္ေတြ ပိုမို ရရွိႏုိင္ပါတယ္။ ၾကက္ဥလိုပဲ အမဲသားမွာ ပ႐ိုတင္းေတြမ်ားစြာ ပါရွိတာေၾကာင့္ ဗိုက္ျပည့္တင္းေနေစၿပီး ဆာေလာင္မႈကို နည္းေစပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အမဲသားကုိ အလြန္အကၽြံ မစားသံုးဘဲ ခ်င့္ခ်င့္ခ်ိန္ခ်ိန္ စားသံုးဖုိ႔ေတာ့လိုပါတယ္။

၃။ ကြတ္ကီး

သင္ဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ေနခ်ိန္မွာ ကြတ္ကီးစားသံုးမႈကို ေရွာင္ထားပါသလား။ ပညာရွင္ေတြက ေကာက္ႏွံတစ္ခုလံုးနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ ကြတ္ကီးေတြ စားသံုးတာက ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကုိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ၿပီး က်န္းမာေရးနဲ႔ ညီၫြတ္မႈရွိတဲ့ ခႏၶာကိုယ္အခ်ဳိးအစားကို ပိုင္ဆိုင္ႏုိင္ေစတယ္လို႔ အႀကံျပဳထားပါတယ္။ ေလ့လာမႈတစ္ခုက ေကာက္ႏွံတစ္ခုလံုးနဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ အစားအစာေတြ စားသံုးတာက ျပဳျပင္ထားတဲ့ အစားအစာေတြ စားတာထက္ ဝမ္းဗိုက္က အဆီေတြကို ပိုမို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။

၄။ အေစ့အဆန္မ်ား

အေစ့အဆန္ေတြမွာ အဆီပါဝင္မႈ မ်ားပါတယ္။ ဒီအဆီေတြက ခႏၶာကုိယ္အတြက္ ေကာင္းတဲ့အဆီေတြပါ။ အေစ့အဆန္ေတြမွာ ပ႐ိုတင္း၊ အမွ်င္ဓာတ္နဲ႔ အာဟာရဓာတ္ေတြ မ်ားစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကို ထိန္းညႇိထားေပးပါတယ္။ ေလ့လာမႈေတြက အေစ့အဆန္ေတြဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ မတက္ေစဘဲ ဆာေလာင္မႈနည္းေအာင္ ထိန္းခ်ဳပ္ထားေပးႏုိင္တယ္ ဆိုတာ ေတြ႕ရပါတယ္။

၅။ ခ်ိစ္

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်သူ အမ်ားစုက ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ေနခ်ိန္အတြင္းမွာ ခ်ိစ္စားသံုးတာကို ေရွာင္တတ္ၾကပါတယ္။ ခ်ိစ္က ကယ္လ္စီယမ္ႂကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာျဖစ္တာေၾကာင့္ တခ်ဳိ႕ေလ့လာမႈေတြက ခ်ိစ္စားသံုးမႈကို ေရွာင္ရွားလုိက္တာဟာ မွားယြင္းတယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ ေလ့လာမႈတစ္ခုက ခႏၶာကိုယ္က အဆီေတြကို ေလာင္ကၽြမ္းဖို႔အတြက္ ကယ္လ္စီယမ္ဓာတ္ အလံုအေလာက္ ရွိဖို႔ လုိတယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဆီနည္းတဲ့ ခ်ိစ္၊ ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔ ႏို႔ေသာက္ေပးတာက ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ရာမွာ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ကယ္လ္စီယမ္ ျဖည့္စြက္ ေသာက္သံုးတာက အစားအစာေတြက ရရွိတဲ့ ကယ္လ္စီယမ္ေလာက္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အက်ဳိးမရွိဘူးလုိ႔လည္း ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ကယ္လ္စီယမ္ဓာတ္ကုိ အစားအစာကေန ရရွိေအာင္ စားသံုးသင့္ပါတယ္။

၆။ ေကာ္ဖီ

ေကာ္ဖီ ေသာက္သံုးမႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သုေတသနေတြကေန ေတြ႕ရွိခ်က္ေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိး ေျပာခဲ့ၾကပါတယ္။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ေနတာနဲ႔ပဲ သင္ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ ေကာ္ဖီေသာက္သံုးမႈကို ေရွာင္ရွားေနဖုိ႔ မလိုေတာ့ပါဘူး။ ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ရာမွာ ထပ္ေပါင္းထည့္တာေတြက ေကာ္ဖီကို နာမည္ပ်က္ေစပါတယ္။ ခရင္မ္၊ သၾကားနဲ႔ တျခား အနံ႔အရသာ အမ်ဳိးမ်ဳိးေတြ ထည့္သြင္းေဖ်ာ္ထားတဲ့ ေကာ္ဖီကေတာ့ သင့္အတြက္ ေကာင္းက်ဳိး မရွိႏုိင္ပါဘူး။ သင္ဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ေနသူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါက ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ရာမွာ အဆီထုတ္ထားတဲ့ ႏြားႏုိ႔ထပ္ေပါင္း ထည့္ေဖ်ာ္ေပးပါ။ အခ်ဳိဓာတ္ လိုအပ္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ သၾကားအနည္းငယ္ ထည့္ေဖ်ာ္ႏုိင္ပါတယ္။ ႏြားႏုိ႔က ကယ္လ္စီယမ္နဲ႔ ဗီတာမင္ဒီကို ရရွိေစတာေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ရာမွာ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစပါတယ္။


shared by>>>http://natureenergycare.blogspot.com/2012/11/blog-post_5637.html

No comments:

Post a Comment